Przeciętnie klienci spędzają na stronie parenaście sekund. Dzięki wdrożeniu na stronie naszego czatu nadasz swojej stronie wrażenie interaktywnej, umożliwiającej łatwy kontakt z firmą. Jest to szczególnie ważne w czasach pandemii, kiedy większość zakupów odbywa się online. Potencjalni klienci potrzebują przed podjęciem decyzji o zakupie dopytać o szczegóły. Ułatwij im to udostępniając czat.
Klient odwiedza stronę i potrzebuje dowiedzieć się czegoś więcej o produkcie. Na czacie pokazuje mu się dostępny konsultant, więc klient klika w czat i zadaje pytanie.
Zapytanie trafia do określonej grupy pracowników. Pierwsza wolna osoba może przejąć zapytanie klienta i na nie odpowiedzieć.
Interaktywność czatu dodatkowo zapewnia zdjęcie konsultanta obok wiadomości oraz ikonka informująca, że konsultant aktualnie pisze wiadomość.
Jeśli zajdzie taka potrzeba, klient może z Live Chatu wykonać także połączenie głosowe/wideo i wtedy konsultant może dokładniej coś objaśnić, pokazać na żywo.