Telbit24 s.c. logo Telbit24 s.c. logo

Live Chat - odpowiadaj na zapytania w aplikacji na smartfonie

Połącz kanały kontaktu z klientem w jednym miejscu. Od teraz telefony, zapytania ze strony internetowej czy Facebooka mogą trafiać bezpośrednio do odpowiednich osób w aplikacji na telefonie, komputerze bądź telefonie stacjonarnym. Dzięki szybkiej reakcji na potrzeby klienta budujemy z nim lepszą relację i przekonujemy do naszych usług.

Czat na stronę internetową z możliwością połączeń wideo

Przeciętnie klienci spędzają na stronie parenaście sekund. Dzięki wdrożeniu na stronie naszego czatu nadasz swojej stronie wrażenie interaktywnej, umożliwiającej łatwy kontakt z firmą. Jest to szczególnie ważne w czasach pandemii, kiedy większość zakupów odbywa się online. Potencjalni klienci potrzebują przed podjęciem decyzji o zakupie dopytać o szczegóły. Ułatwij im to udostępniając czat.

Komunikacja przy użyciu czatu
looks_one

Klient odwiedza stronę i potrzebuje dowiedzieć się czegoś więcej o produkcie. Na czacie pokazuje mu się dostępny konsultant, więc klient klika w czat i zadaje pytanie.

chevron_right
looks_two

Zapytanie trafia do określonej grupy pracowników. Pierwsza wolna osoba może przejąć zapytanie klienta i na nie odpowiedzieć.

chevron_right
looks_3

Interaktywność czatu dodatkowo zapewnia zdjęcie konsultanta obok wiadomości oraz ikonka informująca, że konsultant aktualnie pisze wiadomość.

chevron_right
looks_4

Jeśli zajdzie taka potrzeba, klient może z Live Chatu wykonać także połączenie głosowe/wideo i wtedy konsultant może dokładniej coś objaśnić, pokazać na żywo.

Interesuje Cię wdrożenie Live Chatu?

Zadzwoń, wyślij maila, bądź wypełnij formularz.

TELBIT24 S.C.

ul. Rzeszowska 66/2
39-200 Dębica

NIP: PL8722022162
REGON: 690885236