Zaprojektujemy schemat infolinii odpowiadający potrzebom Twojej firmy. Umożliwimy sprawną obsługę infolinii dla pracowników zdalnych. Możliwe będzie obsługiwanie klientów z dowolnego miejsca, ze smartfona czy z komputera. Klienci będą czekać w kolejce na wolnego konsultanta. Udostępnimy nagrania rozmów.
Uruchom własną infolinię i buduj profesjonalny wizerunek firmy dzięki kolejkowaniu, przełączaniu do odpowiedniego działu, zapowiedziom nagranym przez lektora i wielu innym cechom.
Nie każ klientom czekać. Dzięki kolejkowaniu, zopowiedziom i odpowieniej strukturze infolinii nie będą miały miejsca sytacje, kiedy klient nie jest w stanie dodzwonić się do firmy.
Przekazuj klientom bieżące informacje w ramach zapowiedzi. Przekieruj klientów do odpowiednich działów. Uwzględnij godziny pracy działów i dostępność konsultantów.
Ustal godziny pracy firmy/działów i w zależności od nich przekierowuj na numer komórkowy bądź odpowiednią zapowiedź.
Nie ma potrzeby zmiany numerów firmy. Błyskawicznie przeniesiemy numery, a także ustawimy przekierowania na numery komórkowe.
Wycena, projekt i wdrożenie infolinii zajmą nie więcej niż dwa dni. Zadbamy, by proces przebiegł bez okresów przestoju.
Kontroluj jakość obsługi klienta swojej infolinii dzięki nagraniom oraz statystykom rozmów. Analizuj ile czasu klienci spędzają na rozmowowie z konsultantem, a ile w kolejce. Podejmuj decyzje biznesowe oparte na danych.
Połącznie można odbierać z dowolnego urządzenia. Korzystaj z dowolnej liczby numerów firmowych: stacjonarnych i komórkowych, na które mogą być kierowane połączenia z infolinii. Zaangażuj do obsługi klienta pracowników zdalnych.
*Podane ceny są netto
KROKI
Poprosimy Cię o szczegóły i przygotujemy wycenę.
Przygotujemy odpowiedni dla Twojej firmy schemat IVR i nagramy zapowiedź profesjonalnego lektora.
Odbieranie połączeń będzie możliwe na dowolnym urządzeniu. Możliwe będzie też ustawienie przekierowań na numery komórkowe w zależności od godzin pracy.
Dzięki zastosowaniu wirtualnej centrali VoIP PBX wdrożenie będzie tanie, szybkie i nie będzie wymagało zmian w infrastrukturze Twojej firmy. Nie ma potrzeby instalowania centrali telefonicznej w siedzibie firmy, dzięki czemu nie trzeba się martwić o brak prądu czy internetu.
Współpracujemy z najlepszymi lektorami w Polsce. W zależności od potrzeby i budżetu nagramy zapowiedzi głosem premium bądź syntezatorem korzystającym z najnowszych technologii dzięki czemu głos będzie płynny i poprawnie intonowany.
Przywitanie z nazwą firmy, informacja o RODO, zapowiedź w języku obcym, informacja o godzinach pracy firmy i przkierowanie klienta na formularz kontaktowy, przekierowanie do konkretnych działów, dzwonienie do grupy pracowników działu, kolejkowanie z muzyką i informacją o pozycji w kolejce, itp. To wszystko funkcje systemu IVR które zaproponujemy i zaprojektujemy dla Twojej infolinii firmowej.
Wdrożenie infolinii to część budowania profesjonalnego wizerunku firmy. Klienci dodzwaniając się do firmy o dowolnej porze otrzymają stosowne informacje, a następnie zostaną przekierowani do odpowiedniego działu obsługi, formularza kontaktowego lub osoby która aktualnie pełni dyżur i jest dostępna pod numerem komórkowym.