Wdrożenie infolinii trwa jeden do dwóch dni.
Konieczne jest złożenie zapytania (telefonicznie lub przy użyciu formularza. Kolejnym krokiem będzie wybranie typu infolinii (darmowa, częściowo płatna, lub płatna) oraz numeru (złoty, srebrny bądź standardowy). Następnie zostanie dla Państwa przygotowana oraz nagrana zapowiedź i menu IVR. Po tym pozostaje już tylko promowanie nowego numeru infolinii i obsługa dzwoniących klientów. Istnieje również możliwość przeniesienia aktualnego Państwa numeru i stworzenia na nim infolinii.
W zależności od potrzebnych funkcji, typu infolinii, numeru oraz wybranego głosu lektora, abonament infolinii to od 29 do 99 zł netto miesięcznie.
W zależności od potrzebnych funkcji oraz liczby konsultantów wdrożenie może zająć od dwóch do dziesięciu dni.
Nasz system Call Center wspiera wszystkie funckje potrzebne do Biura Obsługi Klienta oraz prowadzenia kampanii telemarketingowych. Są to m.in. integracja z systemami CRM, nagrania, nasłuchiwanie, podpowiadanie, integracja z MS Teams, obsługa kanałów głosowych i pisemnych, kolejkowanie na podstawie umiejętności, godziny pracy agentów itp.