Telbit24 s.c. logo Telbit24 s.c. logo
Call Center, Dynamics 365 , CRM

Integracja Call Center z Microsoft
Dynamics 365

25 marca 2021

Microsoft Dynamics 365 to narzędzie biznesowe, które łączy funkcje systemu CRM oraz ERP. Jego poprawne skonfigurowanie zagwarantuje firmie jedno miejsce, które łączyć będzie wszystkie informacje o kontaktach, klientach, leadach oraz pracownikach firmy. Dobre wdrożenie systemu skupia się na optymalizacji i ulepszeniu konkretnie zdefiniowanych procesów biznesowych. Mogą być to procesy marketingu, obsługi klienta oraz sprzedaży. We wszystkich tych procesach ważnym aspektem jest komunikacja z klientem. Umieszczenie informacji o komunikacji z klientem pomaga zwiększeniu efektywności działań pracowników.



Integracja kanałów komunikacji z Dynamics 365

W firmie która korzysta z funkcji MS Dynamics 365, a jednocześnie prowadzi call center, kampanie telemarketingowe bądź posiada rozbudowane biuro obsługi klienta konieczne jest zintegrowanie systemu teleinformatycznego z MS Dynamics 365. Dzięki takiej integracji, wiadomości tekstowe, emaile, informacje o rozmowach telefonicznych oraz ich nagrania trafią na oś czasu profilu klienta/leada/pracownika w aplikacji Dynamics.