Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów oferujemy dwie formy serwisu:
- bieżąca obsługa serwisowa: wszystkie zlecenie serwisowe (awarie, błędy, usterki) realizowane są wg kolejności zgłoszeń do serwisu Telbit24, wyceniane zgodnie z cennikiem usług serwisowych.
- opieka serwisowa SLA: wszystkie zlecenia serwisowe wykonywane są natychmiastowo w ramach gwarantowanego czasu reakcji w zależności od typu umowy- jej zapisy są indywidualnie dobierane w zależności od potrzeb Klienta.
Korzyści zawarcia Umowy Serwisowej:
- gwarancja czasu reakcji na zgłoszenie
- szybkie i skuteczne usuwanie awarii, błędów i usterek systemu telekomunikacyjnego
- sprzęt zastępczy na czas naprawy- gwarantujący ciągłość pracy systemu teleinformatycznego
- okresowe przeglądy i konserwacje systemu/ zdalne diagnostyki serwisowe
- aktualizacje oprogramowania
- okresowe archiwizacje danych
- wsparcie techniczne
- doradztwo/ asysta telefoniczna