Contact Center jest wielokanałową platformą komunikacyjną ułatwiająca sprzedaż/ obsługę Klientów Twojej Firmy. Oferta skierowana jest przede wszystkim dla biznesu o intensywnym kontakcie z Klientem.
Funkcje:
- sprawna i skuteczna komunikacja z Klientami
- zróżnicowana integracja komunikacyjna przy pomocy telefonu, e-mail, SMS, faks, voice SMS, Live Czat, Facebook. formularz www.
- system zapowiedzi IVR informujący i sprawnie kierujący połączenia przychodzące do odpowiednich działów firmy wraz z informacją o pozycji w kolejce
- kolejkowanie połączeń przychodzących i ich klasyfikacja
- monitorowanie ruchu telefonicznego i rozmów konsultantów
- rejestracja połączeń telefonicznych, zarządzanie nagraniami
- generowanie raportów, analiza danych
- automatyczne oddzwonienia
Contact Center umożliwia:
- udzielanie informacji / rozwiązywania problemów
- przyjmowanie zamówień
- wykonywanie badań
- windykację należności