JEDEN PROGRAM WIELE MOŻLIWOŚCI
- Oprogramowanie Call Contact PanaPro to narzędzie służące do wszechstronnego prowadzenia biznesu. Dzięki integracji wielu systemów teleinformatycznych umożliwia optymalizację zarządzania relacjami z dotychczasowymi klientami oraz efektywne pozyskiwanie nowych. Wbudowane funkcje raportowania dostarczają na bieżąco kompletu informacji o ruchu w systemie, co gwarantuje błyskawiczne reagowanie na zwiększanie się lub zmniejszanie liczby przychodzących połączeń. Integracja z innymi systemami biznesowymi wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie dodatkowo zwiększa zwrot z inwestycji w prezentowany nowoczesny system contact center.
- PanaPro to nowoczesne i funkcjonalne Call Center, które współpracując z systemami Panasonic, przenosi je na wyższy poziom.
- Gwarancją efektywnego działania każdego contact center są trzy zasadnicze elementy: system, ludzie oraz informacje. Nie można jednak zapominać, że optymalnie dobrana, odpowiednio zwymiarowana i dopasowana do potrzeb biznesowych klienta technologia, stanowi nieodzowny fundament budowy nowoczesnego contact center.